ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا

الهم اجعل عواقب امورنا خیرا... بحق محمد و آل محمد

پیام های کوتاه
  • ۲۱ بهمن ۹۲ , ۲۳:۳۴
    ظهور
  • ۱۹ بهمن ۹۲ , ۰۱:۱۲
    حافظ
  • ۲۴ آبان ۹۲ , ۱۳:۵۱
    مگس
  • ۱۳ آبان ۹۲ , ۱۷:۲۶
    قطار
طبقه بندی موضوعی

نصر من الله

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۲۶ ب.ظ

تو سیاه ، من سفید

این است تفاوت نگاه تو و من به دنیا

من به محمد مطمئنم که گفت:

آینده از آن من است ، نصر من الله و فتح قریب

وبه حسین ایمان دارم که به من یاد داد با مرگ هم پیروزم

و آرمانی دارم

که یا برایش می میرم

و یا به آن می رسم و لذت مدینه فاضله ام را می برم

بگذار کانت و هگل ، صادق هدایت ، اکبر اکسیر ، علی معلم ، دکتر سروش ، احمد کاوری و امثالهم

از  ماده و مدرنیته از بیهودگی ،  دنیای خزان و افسرده ی خود حرف بزنند

من زنده ام حتی مرگ برایم تولد است

و شروعی دوباره...

  • زکریا ...

نظرات (۱۱)

من زنده ام حتی مرگ برایم تولد است
خیلی زیبا بود
احسنت
خیلی زیبا/.
با سلام خدمت شما وبلاگنویس محترم

مطلب شما با لینک زیر در سایت "نقل قول " در قسمت حرف دل درج گردید:

http://naghleghol.ir/index.php/harfedel-2/1435-%D9%86%D8%B5%D8%B1-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%88-%D9%81%D8%AA%D8%AD-%D9%82%D8%B1%DB%8C%D8%A8

چشم به راه مطالب زیبایتان هستیم/.
  • ترانه جاوید
  • سلام
    این متن رو خودتون نوشته بودین؟؟؟؟
    علی علی
    سلام
     با مطالبی پذیرای نگاهتان هستیم
     یا علی

    قشنگ بود...

  • خلدون سواری پور
  • سلام سیدجان
    چطوری؟
    موضوع وبلاگ تغییر کرد
    یه سری بزن...
  • محمد علیزاده
  • ishala hamishe in iman va eteghado dashte bashi
    قل هل تربصون بنا الا احدی الحسنیین؟!
    سلام
     مفبد بود وجالب...
     میزبان دقایقی از اوقات شماییم
    یا علی
  • عارف برات وند
  • احسنت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">