ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا

الهم اجعل عواقب امورنا خیرا... بحق محمد و آل محمد

پیام های کوتاه
  • ۲۱ بهمن ۹۲ , ۲۳:۳۴
    ظهور
  • ۱۹ بهمن ۹۲ , ۰۱:۱۲
    حافظ
  • ۲۴ آبان ۹۲ , ۱۳:۵۱
    مگس
  • ۱۳ آبان ۹۲ , ۱۷:۲۶
    قطار
طبقه بندی موضوعی

28

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۵ ب.ظ

از زبان امام حسن به امام حسین علیه السلام



هرچی که من دیدم ندیدی /تو از کوچه فقط شنیدی

همه چیزم حسین برا تو  / فقط نپرس داداش چی دیدی

حرم برا تو / وطن برا من

صحرا براتو / کفن برامن

همه ی زندگیم فداتو

قاسم خنده هاش برا تو

شکر خدا به جام نکردی

دستای مادر  رها تو

حســـــــــین...لحظه ی اخرم

حســــــــین ...منتظر مادرم

هنوز.... دستای بسته ی

بابــــــا...نمی شه باورم


حســــن مظلوم عالمین


امام حسن به حضرت زینب

گریه نکن  طاقت ندارم / بیا بشین خواهر کنارم

حقــش اینه که من براتو / قــد یه آسمون ببارم

سوار موج / مصیبتی تو

شکوه, صبرو/ بصیرتی تو

سهم تو خواهر اسارت

سیلی و فهش و هتک و غارت

شکرخدا نیستم ببینم

مجلس شام و اون جسارت

ســـر...خورشید و تشت زر

تو و... یک عمر خون جگر

براااا...دخترای حسین

توایـــِ ... تنهاترین سپر


حســــــن . مظلوم عالمـــین


 باتو حرف آخر من / اشبه الناس حیدر من

پشت و پناه زینبی تو/ تسکین قلب مضطر من

تو رو به حق / دستای حیدر

قسم به اشک و/ صورت مادر

قاسم شیر لافتی کن

مرد دفاع خیمه ها کن

بگو که از عدو نترسی

به عمه زینب اقتداکن

 

 

  • زکریا ...

نظرات (۱)

خوبه....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">