ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا

الهم اجعل عواقب امورنا خیرا... بحق محمد و آل محمد

پیام های کوتاه
  • ۲۱ بهمن ۹۲ , ۲۳:۳۴
    ظهور
  • ۱۹ بهمن ۹۲ , ۰۱:۱۲
    حافظ
  • ۲۴ آبان ۹۲ , ۱۳:۵۱
    مگس
  • ۱۳ آبان ۹۲ , ۱۷:۲۶
    قطار
طبقه بندی موضوعی

1

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۲۵ ب.ظ
بارونـــه بارونـــه بارونـــــه / اشکـــای چــشمم روضه خونه
یک ساله از دور یه این ماه/  این دلم بی سر و سامــــونه

هرساله سخت تر از هر ساله / دوری از اشک و اه و ناله
از روز آخـــر سال قـــبل / منــتــظــر بــزم امســـاله
خلوت شبهــــام         /        ذکر رولبهــام
شاه بیت دم هام        /        حسین آقام
                     ( حسین آقام ...


مجنون مجنونه مجنونم ، عشق آقام حسین قانونم
بیمار دائم اربابم، ده شب محرم درمونم

از امشب کوچه گرد یارم / تودلم سینه زنی دارم
در اضطراب غم بعد از /عصر عاشورا من بیمارم
عصر عاشورا        عمه ام تنها
بین نامحرم           کاشکی بود سقا
            عمه جان زینب...

تنهای تنهای تنهایم /حسین ابن علی آقایم
همه کس و کار بی کسیم/ مونس خلوت شب هایم

کاش باشم من بلا گردونش ، می دونم که کردم دلخونش
 ایشالا باشم این محرم      بانی لبهای خندونش
  عشقت در سره         عاشق پروره
  کاش این نوکرت          کربلا بره
            
  • زکریا ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">