ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا

الهم اجعل عواقب امورنا خیرا... بحق محمد و آل محمد

پیام های کوتاه
  • ۲۱ بهمن ۹۲ , ۲۳:۳۴
    ظهور
  • ۱۹ بهمن ۹۲ , ۰۱:۱۲
    حافظ
  • ۲۴ آبان ۹۲ , ۱۳:۵۱
    مگس
  • ۱۳ آبان ۹۲ , ۱۷:۲۶
    قطار
طبقه بندی موضوعی

دعا می کنم برایتان(فعلا نصیحت می کنم)

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۵۵ ب.ظ

خداکند امروز ،داستان (آن صحابه ای که علی (ع) بر او حد جاری کرد

و او خوشحال بود از این که ولی زمان و امیرش به خاطر خطایش او را تنبیه کرده

وبه همه از عدالت و حقانیت علی (ع) می گفت)عبرتی باشد برای شما مسئولین محترم جمهوری اسلامی

شما که ،فرمانده سپاه اسلام ، جانباز دفاع مقدس، سیف السلام و بعضی ستون انقلاب لقب گرفته اید

می دانید که صدر اسلام و زمان علی هم این لقب ها فراوان بود وعاقبتشان را هم بهتر از من می دانید

چه بسا آنها که دوراند و پشت کرده اند به برکت دعای قنوتشان که اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا باشد در آخر عمر برگردند و چون زهیر جزء بهترین ها شوند وشما سرنوشت زبیر را...

در مرحله اول دعا می کنم برای شما که عاقبت به خیر شوید و گوش بر زبان ولی زمان

و دوم برای خودم که دست کمی از شما ندارم، تا خطاهای شما را تکرار نکنم و مثل شما نباشم

انشاء الله

  • زکریا ...

92

آقا

جنگ نرم

نظرات (۴)

آی گفتی
یاد آوری بجایی بود ...
پاسخ:

دعا کن هم شهری

 

این که همش پرانتز بود......

 

ای بابا سید...
دوستان و اساتید بزرگوار با عرض پوزش از اینکه حدود 40 روز توان بروز رسانی و استفاده بردن از مطالب گوهربار شما رو ندارم .عازم یادمان (فکه) هستم جهت خادمی بر شهدا البته اگر شهدا قبول بفرمایند. اگر قدوم جنتی خود را به روی فرش روضه گذاشتید حقیر رو هم دعا بفرمائید.

با غزلی در این  رابطه  دعاگویتان هستم

التماس دعا یاحق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">